Záležitost srdeční


"Z tribuny chorál zní, záležitost srdeční"... Možná jste si všimli, že motto nové kampaně navazuje na text klubové hymny od kapely Metanol. Ten jsme si vypůjčili, protože jsme cítili potřebu dodat do komunikace a aktivit klubu více emocí, více srdce.

Grafický styl Záležitosti srdeční se propisuje do výstupů

Kolekce merchandisingu

Výzdoby stadionu

Včetně domácí šatny, zázemí pro hráče (to ale ukážeme až později) a možná i nového dresu.

Kampaň ale není jen o grafickém znázornění. Pravidelně pro vás připravujeme magazín Za Horizontem, kde ukazujeme zákulisí klubu a přibližujeme osobní život našich hráčů a zaměstnanců. Věříme, že podobné aktivity pomohou vybudovat ještě pevnější vztah s klubem.

Nepřehlédněte

Preview

Netradičně ve středu. Votroci se utkají s pražskými Bohemians

Aktuální zprávy

Movember přišpendlil kníry také na tváře Votroků

Rozhovory

Fanouškům se musíme omluvit, uznává Ladislav Krejčí

bonus