S úctou k tradici klubu i architektuře našeho města. Moderně a odvážně.
Inspirací pro vytvoření nové vizuální identity byla nádherná architektura Hradce Králové, pro kterou se městu přezdívá Salón republiky.
Ať už se jedná o muzeum Jana Kotěry, školy Josefa Gočára či některé další budovy, architekturou Hradce se člověk snadno nechá okouzlit.
Opomenout jsme nemohli ani tradiční symboly hradeckého fotbalového klubu. Těmi jsou ikonická lízátka či černo-bílé pruhy.
Přesto jsme se ani u těchto tradičních symbolů nebáli změny či moderního zpracování. Hlavním motivem jsou cihly, které reprezentují budování pevných základů našeho klubu. Cihlu po cihle.
Takto jsme sestavili dominantní prvek celé identity, kterému pracovně říkáme patterna. Je složen z bílých, černých a zlatých cihel. Jejich skladba je různá, dle druhu použití. Celá kompozice v sobě má základ hradeckých pruhů. Pojímá je ale trochu jinak – odvážně a moderně.
Zde už můžete naši vizuální identitu spatřit v plné kráse...
"Snažili jsme se vytvořit moderní motivy, které budou neodmyslitelně patřit k hradeckému fotbalu a které budou spjaty s naším městem. Doufáme, že se Vám nová identita líbí stejně jako nám, Votroci!"
- marketingový ředitel, Aleš Havel
Alternativní logo
Votroci, v návaznosti na představení nové vizuální identity uvádíme také alternativní logo klubu. Primární logo zůstává stejné jako doposud a je určené do oficiálních dokumentů a výstupů klubu.
K marketingové komunikaci je určené
logo alternativní, které lépe splňuje požadavky pro moderní prezentaci, ale zároveň pamatuje na hradeckou tradici. Bude se používat například na sociálních sítích, merchandisingu, propagačních plochách a v televizi.