Příběh nových dresů
Královéhradecké dresy pro sezónu 2024/25 vychází z vizuální identity, kterou klub představil před minulým ročníkem. Grafické prvky, které jsou pro ni charakteristické, a které se promítly do loňských dresů, prostupují také novými trikoty. Dominantním prvkem celého dresu je písmeno „H“ jako Hradec. Barevné varianty jsou pro nadcházející sezónu striktně oddělené, klub se tak vrací ke své černobílé tradici.
Samotné písmeno „H“ má pro Hradec Králové ještě hlubší symboliku. Nalezneme v něm dvě velké řeky, které metropolí východních Čech protékají a rovněž slavné mosty, které jsou jedním z nádherných architektonických prvků Salónu republiky. Lze v něm také objevit detail Lízátka – dalšího ze symbolů černobílého klubu. Dresy jsou zároveň inspirované klasiky výtvarného umění, jejichž práce byla k vidění v hradecké Galerii moderního umění. Trikoty rovněž reflektují kampaň pro letošní sezónu – Záležitost srdeční. Také její prvky naleznete na úborech Votroků pro sezónu 2024/25.
Nové dresy krátce představuje Aleš Havel.
„Touto cestou bych rád poděkoval všem, kteří se na tvorbě designu nových dresů podíleli. Zejména našim parťákům z agentury 2:Score, se kterou již delší dobu spolupracujeme, a s níž jsme našli společnou řeč nejen ohledně tvorby nových dresů. Dresy z první sezóny v Malšovické aréně byly velmi originální, zpracované po vzoru nové identity a chceme, aby si je každý spojil právě se startem nové éry Pod Lízátky.
Nastupující dresy základní pattern cihliček přejímají, pouze v jiném – decentnějším rozložení, přičemž dominuje písmeno „H“ reprezentující nejen samotný Hradec, ale další prvky, které se s naším městem pojí. Věřím, že se budou fanouškům líbit a hlavně, že přinesou našim hráčům štěstí,“
přeje si marketingový ředitel FC Hradec Králové.