Vydařený projekt si pochvaluje Richard Jukl. „Jsem velice rád za to, že jsme mohli Dětskou kliniku Fakultní nemocnice Hradec Králové podpořit tak krásnou částkou. Vybrané peníze poslouží tomu nejdůležitějšímu – péči o zdraví našich dětí. Rovněž bych chtěl poděkovat všem zaměstnancům místní Fakultní nemocnice za dlouholetou spolupráci, kterou se nám stále daří rozšiřovat, což nás moc těší,“ usmívá se generální manažer FC Hradec Králové.
Spokojený je také Aleš Havel. „Myšlenka aukce vznikla zcela spontánně hned potom, kdy jsme viděli první snímky z focení kalendáře. Nechtěli jsme, aby momentky zůstaly pouze u jednoho marketingového výstupu, proto jsme se rozhodli je umístit na plátnové obrazy a ty následně vydražit. Je na místě zde poděkovat všem, kteří se do aukce zapojili a pomohli ulehčit péči o nemocné děti. V CSR projektech budeme určitě pokračovat i nadále,“ říká marketingový ředitel východočeského klubu.