Východočeši udělali v rámci celé soutěže největší posun směrem vzhůru. V hlavní kategorii tak skončili třetí s minimálním odstupem na pražskou Slavii. „Práce Hradce Králové v oblasti marketingu je vzorovým příkladem toho, jak lze úspěšně využít faktor nového stadionu. Není proto překvapení, že vedle vysokých návštěv dosáhli i na 3. místo v anketě Ceny Lukáše Přibyla,“ nechal se slyšet obchodní a marketingový ředitel Ligové fotbalové asociace – Daniel Hajný.
Východočeši se krom hlavní kategorie prosadili také v těch vedlejších. Oceněni byli v oblasti Fan experience za prožitek, který příznivcům nabízí nová Malšovická Aréna. Pozornost upoutal také projekt Votroci sobě, za nějž Hradečtí obdrželi další prestižní cenu. Lze tedy konstatovat, že se Pod Lízátky skvěle navázalo na předcházející ročník, na břeh řeky Orlice tehdy dorazilo stejné ocenění v oblasti Contentu, kdy se velké oblibě těšil video-seriál k výstavbě arény.
Ocenění pro klub kvituje také čelní představitelka Votroků – Pavlína Springerová. „Poslední rok ukázal, že nejen hráči našeho klubu, ale i celý marketingový tým hraje top první ligu, a to s kreativitou a energií, která přitahuje pozornost široko daleko. Tým skvěle využil znovuzrození našeho klubu a markeťáci přesně ví, jak oslovit srdce našich fanoušků. Ne nadarmo je to Záležitost srdeční,“ zdůrazňuje předsedkyně představenstva FC Hradec Králové.
„Je skvělé v reálném čase pozorovat, jak se díky této svěží strategii značka klubu dostává do popředí, buduje silnější spojení s komunitou a hlavně – konkuruje i těm, kteří doposud obsazovali přední příčky,“ usmívá se primátorka města Hradec Králové.