Martin Korba: Nová aréna je pro partnery tahákem

9. 8. 2022   |   FC Hradec Králové
Od dubna působí na pozici obchodního ředitele FC Hradec Králové. Martin Korba se stará o jednu z nejdůležitějších stránek klubu – ekonomickou. V rozhovoru prozrazuje, jak složitá je práce s partnery v těžké době koronavirové pandemie a války na Ukrajině. Zároveň však vidí světlo na konci tunelu v podobě nové multifunkční arény, která na místě starého malšovického stadionu roste.

Martine, jak jste se na pozici obchodního ředitele hradeckého FC dostal a jak dlouho už v ní působíte?
Na začátku jsem byl osloven jedním z členů dozorčí rady klubu, zda bych neměl zájem o spolupráci s ohledem na mé působení na dostihovém závodišti v Pardubicích. Následně jsem se sešel s generálním manažerem, Richardem Juklem, se kterým jsme si popovídali o budoucnosti obchodu a celého obchodního oddělení FC Hradec Králové. Poté jsem prezentoval své vize představenstvu klubu, načež jsme se v průběhu dubna domluvili na spolupráci.

Představte nezasvěceným lidem, jaká je náplň Vaší pracovní činnosti...
Úplně jednoduše řečeno, obchodní ředitel by měl být tím člověkem, který směrem k partnerům klubu garantuje stávající plnění ze smluv, které jsou uzavřené a nejdůležitějším jeho úkolem jsou akvizice nových partnerů.

Jaké máte s touto pozicí zkušenosti?
Od roku 2000 se pohybuji ve středním a nejvyšším managementu různých nadnárodních společností, kde jsem působil na pozici ředitele, nebo projektového manažera. Obchodem se zabývám od mého odchodu z vojenského letectva. Moje poslední pozice, která by mně a hradeckému FC měla přinést největší užitek, je působení na pozici místopředsedy představenstva v dostihovém spolku, kde jsem tři a půl roku.

Zmínil jste kooperaci s partnery. Můžete prozradit, na co se sponzoři klubu mohou v letošním roce těšit?
Ta spolupráce tady dosud probíhala velmi dobře, pan Jukl je dlouholetý šéf hradeckého fotbalu. Můj úkol vlastně spočívá v tom, abych co nejvíc rozšířil povědomí, působení a spolupráci do celého Královéhradeckého kraje, kde si myslím, že má FC Hradec Králové také spoustu fanoušků. Ve spolupráci s Krajskou hospodářskou komorou se o toto snažím a rovněž usiluji o to, abych partnery pro klub našel i mimo město. Dalším mým cílem je získat větší podporu partnerů pro fotbalovou akademii, což vnímám jako investici do budoucnosti k výchově skvělých odchovanců pro první tým.

To zní jako dost nelehký úkol. Zvlášť, když přihlédneme ke koronavirové pandemii a válce na Ukrajině...
Upřímně, je to čím dál tím těžší. Díky době, která nyní panuje, nemá nikdo peněz nazbyt. I proto si velmi vážíme našich stávajících partnerů. Velice si ceníme každého z nich, od těch nejmenších, kteří nám přispívají v řádech jednotek tisíc až po největší top partnery. Většina z nich už jsou dnes známé firmy, které nepotřebují budovat brand, takže jim nejde v uvozovkách jen o to, aby byla vidět plachta. Je tedy nutné jim poskytovat nabídky třeba směrem k zaměstnancům, aby jim naši sponzoři mohli nabídnout různé benefity, jakou jsou například permanentky. Po dostavbě multifunkční arény si představuji, že jim budeme nabízet využívání externích prostor, amfiteátru, interních místností, skyboxů atd. Za peníze, které do nás investují, jim chceme poskytnout co největší rozsah plnění.

Sám jste zmínil výstavbu nové arény. Jaká je ona sama lákadlem právě pro sponzory klubu, ať už stávající či nové?
Obrovským. Pevně doufám, že to tak vnímají. Hradec si naprosto zaslouží takovýto úžasný stánek. Právě směrem k aktuálním i budoucím partnerům je to něco silně prestižního. Věřím, že to bude jeden z hlavních taháků, které by měly nové sponzory přivést ke spolupráci s naším klubem.

Sdílej článek!

Nepřehlédněte

Aktuální zprávy

Ve FUTURU začne prodej permanentek i charitativní dražba

Aktuální zprávy

Prodej lístků na zápas s Ostravou odstartoval

Aktuální zprávy

Bitva v dobře známém prostředí. Votroci zamíří do Mladé Boleslavi

casino siteleri