Výstupy z dotazníků. Na co se mohou fanoušci a partneři nově těšit?

10. 2. 2024   |   Tomáš Kalas
Hradeckému fotbalovému klubu záleží na názorech fanoušků a partnerů. Nejen skrze dotazníky se tak snaží získat relevantní informace o nedostatcích. V nedávné době byly zveřejněny hned tři dotazníky, z nichž vzešlo mnoho cenných informací. Černobílý klub děkuje všem účastníkům za jejich vyplnění.

Nutno dodat, že některé poukázané problémy byly již vyřešeny, na některých se stále pracuje. Cílem je ale vše vyladit tak, aby byl každý návštěvník Malšovické arény spokojen a rád se do ní opakovaně vracel.

Aréna: upgrade turniketů, více odkládacích ploch

Již vyřešené nedostatky se týkaly několika okruhů. Co se týče arény samotné, nejvýraznější posun je v otázce turniketů. „Proběhl upgrade turniketů, které nově disponují funkcí signalizace typu vstupenek,“ prozrazuje marketingový ředitel klubu, Aleš Havel.

Jakou to bude mít pro fanoušky výhodu? „Počítáme s tím, že například zlevněné vstupenky pro děti do 130 cm budou nově k dispozici on-line. Permanentkáři, kteří zavítají na stadion se svými dětmi, nebudou muset stát u pokladny,“ přibližuje Aleš Havel. Po potřebném testování bude navíc možné vše vyřešit skrze mobilní aplikaci, navíc s určitým předstihem.

Další připomínka směřovala k malému počtu odkládacích ploch na občerstvení. Po celém spodním ochozu tak bylo umístěno více ploch, kam si fanoušci mohou odložit catering. Vylepšení přišlo i na toaletách, všechny dveře byly seřízeny a opraveny tak, aby se dovíraly s menším hlukem.

Občerstvení: větší počet výdejních oken, otevření Sportbaru

Dalším významným bodem bylo občerstvení. Po dohodě s provozovatelem byl posílen počet vnitřních výdejních oken, nastálo budou také umístěny dva venkovní stánky, jeden za východní a jeden za jižní tribunu. Klub i nadále plánuje oblíbenou fanzónu, dojde však ke změně umístění. Nově bude situována na severovýchodní straně, tedy za rohové sektory H, I, J a K.

Již od prvního jarního zápasu proti Bohemians navíc dojde k otevření Sportbaru, jenž se nachází hned vedle fanshopu. Organizace je také pravidelně v kontaktu s poskytovatelem cateringu a průběžně řeší maximální možnou efektivitu z hlediska odbavování objednávek. V budoucnu je naplánováno spuštění objednávání skrze mobilní aplikaci, a to přímo na místo na tribuně.

Fanshop: v plánu jsou nové kolekce produktů

Jeden z dotazníků se týkal také fanshopu. „S provozovatelem fanshopu jsme konzultovali veškeré připomínky fanoušků, a i v této oblasti pracujeme na optimalizaci. V plánu jsou nové kolekce produktů, každý Votrok musí být pyšný na jakýkoliv druh merchandisingu, který na sobě nosí,“ říká marketingový ředitel klubu.

VIP prostory: plánované designové úpravy i prvotřídní občerstvení

Upgradu se dočkaly i VIP prostory, kde došlo i ke změnám v rámci občerstvení. „Se společností Bonté, která partnerům zajišťuje prvotřídní catering, jsme konzultovali sortiment a jeho šíři. Budeme se snažit, aby si všichni partneři přišli na své a byli ve VIP prostorech spokojeni,“ prozrazuje Aleš Havel, jenž rovněž upozornil na to, že ve skyboxech a VIP Silver bude výběrová káva zdarma.

Designových úprav se dočká nejen interiér VIP Silver, v plánu jsou také chill zóny či posílení odkládacích ploch.

Klub si opravdu váží všech názorů a připomínek, jež byly v dotaznících uvedeny a děkuje všem, kteří se na jejich vyplnění podíleli. „Cílem je průběžně zvyšovat servis pro všechny návštěvníky, kteří do Malšovické arény zavítají. Ať už z hlediska zázemí či zápasového programu. Přijďte podpořit Votroky již na první zápas jarní části – v neděli 11. února hostíme Pod Lízátky Bohemians Praha 1905,“ uzavírá marketingový ředitel klubu Aleš Havel.

Sdílej článek!

Nepřehlédněte

Preview

Východ proti západu! Votroci se představí na hřišti Plzně

Aktuální zprávy

Skokan roku! Hradecká redakce slaví úspěch v tradiční anketě

Reportáž

Rezerva zapsala první porážku sezóny, s Motorletem padla 1:2

×
Dnes v 20:00 | A-tým
FC Viktoria Plzeň
FC Hradec Králové