![](/foto/top_sezona_23-24/dotaznika.png)
Nutno dodat, že některé poukázané problémy byly již vyřešeny, na některých se stále pracuje. Cílem je ale vše vyladit tak, aby byl každý návštěvník Malšovické arény spokojen a rád se do ní opakovaně vracel.
Aréna: upgrade turniketů, více odkládacích ploch
Již vyřešené nedostatky se týkaly několika okruhů. Co se týče arény samotné, nejvýraznější posun je v otázce turniketů. „Proběhl upgrade turniketů, které nově disponují funkcí signalizace typu vstupenek,“ prozrazuje marketingový ředitel klubu, Aleš Havel.
Jakou to bude mít pro fanoušky výhodu? „Počítáme s tím, že například zlevněné vstupenky pro děti do 130 cm budou nově k dispozici on-line. Permanentkáři, kteří zavítají na stadion se svými dětmi, nebudou muset stát u pokladny,“ přibližuje Aleš Havel. Po potřebném testování bude navíc možné vše vyřešit skrze mobilní aplikaci, navíc s určitým předstihem.
Další připomínka směřovala k malému počtu odkládacích ploch na občerstvení. Po celém spodním ochozu tak bylo umístěno více ploch, kam si fanoušci mohou odložit catering. Vylepšení přišlo i na toaletách, všechny dveře byly seřízeny a opraveny tak, aby se dovíraly s menším hlukem.
Občerstvení: větší počet výdejních oken, otevření Sportbaru
Dalším významným bodem bylo občerstvení. Po dohodě s provozovatelem byl posílen počet vnitřních výdejních oken, nastálo budou také umístěny dva venkovní stánky, jeden za východní a jeden za jižní tribunu. Klub i nadále plánuje oblíbenou fanzónu, dojde však ke změně umístění. Nově bude situována na severovýchodní straně, tedy za rohové sektory H, I, J a K.
Již od prvního jarního zápasu proti Bohemians navíc dojde k otevření Sportbaru, jenž se nachází hned vedle fanshopu. Organizace je také pravidelně v kontaktu s poskytovatelem cateringu a průběžně řeší maximální možnou efektivitu z hlediska odbavování objednávek. V budoucnu je naplánováno spuštění objednávání skrze mobilní aplikaci, a to přímo na místo na tribuně.
Fanshop: v plánu jsou nové kolekce produktů
Jeden z dotazníků se týkal také fanshopu. „S provozovatelem fanshopu jsme konzultovali veškeré připomínky fanoušků, a i v této oblasti pracujeme na optimalizaci. V plánu jsou nové kolekce produktů, každý Votrok musí být pyšný na jakýkoliv druh merchandisingu, který na sobě nosí,“ říká marketingový ředitel klubu.
VIP prostory: plánované designové úpravy i prvotřídní občerstvení
Upgradu se dočkaly i VIP prostory, kde došlo i ke změnám v rámci občerstvení. „Se společností Bonté, která partnerům zajišťuje prvotřídní catering, jsme konzultovali sortiment a jeho šíři. Budeme se snažit, aby si všichni partneři přišli na své a byli ve VIP prostorech spokojeni,“ prozrazuje Aleš Havel, jenž rovněž upozornil na to, že ve skyboxech a VIP Silver bude výběrová káva zdarma.
Designových úprav se dočká nejen interiér VIP Silver, v plánu jsou také chill zóny či posílení odkládacích ploch.
Klub si opravdu váží všech názorů a připomínek, jež byly v dotaznících uvedeny a děkuje všem, kteří se na jejich vyplnění podíleli. „Cílem je průběžně zvyšovat servis pro všechny návštěvníky, kteří do Malšovické arény zavítají. Ať už z hlediska zázemí či zápasového programu. Přijďte podpořit Votroky již na první zápas jarní části – v neděli 11. února hostíme Pod Lízátky Bohemians Praha 1905,“ uzavírá marketingový ředitel klubu Aleš Havel.